• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Brudar i fjällen!!

Jag älskar den här tråden...

Tänk att det är så få tjejer som fattat vitsen med friluftsliv(scouting)....massor me pojkar!!! Och så slipper man försöka låtsas att man är en riktig lady...höga klackar, läppstift och annat elände! ;-)

Lovar berätta när fjällen får besök av en blåögd bystig blondin! ;-)
 
Men om man träffar någon på fjället så har man i alla fall något gemensamt. Träffar man någon på pubben så är det man har gemensamt oftast pronillen! Sen är det ju inte så jädrans hög ljudnivå på fjällen.
 
Hej du!
Ett tips om du vill hitta de där ensamma brudarna är att söka dig till de lite snällare fjällen!
Ska man ut på långtur i sarek behöver man ta med sig en packåsna som bär tunga grejer, å då blir det oftast en av manligt kön. Så mitt tips är att glömma Vilhelmina å satsa på Grövelsjön istället.När ja å syrran vandrat där har det hänt flera gånger att träffat på andra rena tjejgäng.
 
annars kan man ju orienteras sig fram till ett sameviste,där finns det garanterat

Håller med om att detta är en solklar klassiker
 
Maria_E; sa:
Ska man ut på långtur i sarek behöver man ta med sig en packåsna som bär tunga grejer, å då blir det oftast en av manligt kön.

Nu tycker jag inte att vi ska spä det här med könsroller... Kvinnor kan heter det väl?? ;)



HMFL
 
Maria_E; sa:
Hej du!
Ett tips om du vill hitta de där ensamma brudarna är att söka dig till de lite snällare fjällen!
Ska man ut på långtur i sarek behöver man ta med sig en packåsna som bär tunga grejer, å då blir det oftast en av manligt kön. Så mitt tips är att glömma Vilhelmina å satsa på Grövelsjön istället.När ja å syrran vandrat där har det hänt flera gånger att träffat på andra rena tjejgäng.
Det stämmer bra det. Först träffade jag två holländska skönheter vid Grövelsjön. Tio dygn senare stötte jag på två belgiska bombnedslag i Tänndalen.

Där har du svaret Freddan75; brudarna finns i sydfjällen!
[Ändrat av Raskesven 2003-05-20 kl 22:49]
 
Hmmmm intressant

Intressant och rolig diskussion som jag bara är tvungen att hålla igång.

Diskussionen liksom sållar ut tråkmånsarna från de lite mer avslappnade om jag får göra en lite ytlig psykologisk analys. (jag trakmans, inte!) :)

Förra året när jag var i Vålådalen träffade jag en trevlig donna som flörtade ganska bestämt så nog finns de där. Ärligt talat stötte jag nog på mer tjejer,kvinnor än män som var ute och vandrade.
Jag har pa känn som vissa andra här redan sagt att tjejerna definitivt haller pa att öka i fjällen och snart kommer att dominera.

Buy the way så får jag bara även gratulera Freddan da du lyckades bra med din lilla introprovokation som newbie här.

Det var nästan som jag gick på den. :)

mvh
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Raskolnikov Blinda brudar i Øsd? Tjejforum 4

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.