• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Brudar i fjällen!!

Babbel

Visst, det är alldeles för få tjejer ute i terrängen, men din attityd är underbart anakronistisk.
Är du militärfjant eller sportfåne?
 
Ahaaa!!

Nu börjar jag förstå hur man ska lösa problemet med att vara singel... bara att ge sig upp i fjällen så hittar man horder med pojkar som söker flicka! Tur att jag har planerat att gå längs södra kungsleden med några TJEJKOMPISAR (samt hundar) i år då :)

(härligt med humoristiska "diskussioner"...)
 
26 April 2001 startade denna disskusionen och den håller fortfarande på. Är folk så desperata att de börjar raga på fjället också???

Ska man begöva akta sig för kärlekstörstande tjejer nu i sommar när man ska upp och vandra i fjällen *suckar*
 
sajberjohan; sa:
26 April 2001 startade denna disskusionen och den håller fortfarande på. Är folk så desperata att de börjar raga på fjället också???

Ska man begöva akta sig för kärlekstörstande tjejer nu i sommar när man ska upp och vandra i fjällen *suckar*

Ingen fara Johan, du behöver inte oroa dig - åtminstone inte för mig. Jag är ny medlem som började läsa en diskussion och skrev ett skämtsamt första inlägg, men uppenbarligen skulle jag inte ha gjort det?

Nåväl, som alla andra är jag ute i naturen för naturupplevelsens skull - inget annat. Om det var raggning man var ute efter finns det nog mer effektiva platser än fjället.
 
ceciliaw; sa:
Ingen fara Johan, du behöver inte oroa dig - åtminstone inte för mig. Jag är ny medlem som började läsa en diskussion och skrev ett skämtsamt första inlägg, men uppenbarligen skulle jag inte ha gjort det?

Nåväl, som alla andra är jag ute i naturen för naturupplevelsens skull - inget annat. Om det var raggning man var ute efter finns det nog mer effektiva platser än fjället.

Ju mer skämt desto bättre. Vi får ju inte skrämma iväg nya medlemmar här, och speciellt inte kvinnliga sådana ;)!

Jag misstänker dock att repliker av typen "Går du ofta hit?" funkar bättre på fjället än på krogen, även om sannolikheten att träffa någon att säga den till är lite större i stan än ute på nån surmyr i lappland. :)

/Martin
 
Här är jag blond och fjällvandrare!!!!!!!
Tycker dock att det är lite kallt i vattnet men om ni killar badar kan jag hålla handdukarna åt er. :)
 
Romantik i naturen

Räker och vin kan funka pà vissa, dock inte pâ alla: glöm därför inte att ta med en folder fràn FJS som "Plan B."

Mvh /Mats
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Raskolnikov Blinda brudar i Øsd? Tjejforum 4

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...