• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Brudar i fjällen!!

ejmedlem2

Avslutat
Babbel

Visst, det är alldeles för få tjejer ute i terrängen, men din attityd är underbart anakronistisk.
Är du militärfjant eller sportfåne?
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Ahaaa!!

Nu börjar jag förstå hur man ska lösa problemet med att vara singel... bara att ge sig upp i fjällen så hittar man horder med pojkar som söker flicka! Tur att jag har planerat att gå längs södra kungsleden med några TJEJKOMPISAR (samt hundar) i år då :)

(härligt med humoristiska "diskussioner"...)
 
26 April 2001 startade denna disskusionen och den håller fortfarande på. Är folk så desperata att de börjar raga på fjället också???

Ska man begöva akta sig för kärlekstörstande tjejer nu i sommar när man ska upp och vandra i fjällen *suckar*
 
sajberjohan; sa:
26 April 2001 startade denna disskusionen och den håller fortfarande på. Är folk så desperata att de börjar raga på fjället också???

Ska man begöva akta sig för kärlekstörstande tjejer nu i sommar när man ska upp och vandra i fjällen *suckar*

Ingen fara Johan, du behöver inte oroa dig - åtminstone inte för mig. Jag är ny medlem som började läsa en diskussion och skrev ett skämtsamt första inlägg, men uppenbarligen skulle jag inte ha gjort det?

Nåväl, som alla andra är jag ute i naturen för naturupplevelsens skull - inget annat. Om det var raggning man var ute efter finns det nog mer effektiva platser än fjället.
 
ceciliaw; sa:
Ingen fara Johan, du behöver inte oroa dig - åtminstone inte för mig. Jag är ny medlem som började läsa en diskussion och skrev ett skämtsamt första inlägg, men uppenbarligen skulle jag inte ha gjort det?

Nåväl, som alla andra är jag ute i naturen för naturupplevelsens skull - inget annat. Om det var raggning man var ute efter finns det nog mer effektiva platser än fjället.

Ju mer skämt desto bättre. Vi får ju inte skrämma iväg nya medlemmar här, och speciellt inte kvinnliga sådana ;)!

Jag misstänker dock att repliker av typen "Går du ofta hit?" funkar bättre på fjället än på krogen, även om sannolikheten att träffa någon att säga den till är lite större i stan än ute på nån surmyr i lappland. :)

/Martin
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Här är jag blond och fjällvandrare!!!!!!!
Tycker dock att det är lite kallt i vattnet men om ni killar badar kan jag hålla handdukarna åt er. :)
 
Romantik i naturen

Räker och vin kan funka pà vissa, dock inte pâ alla: glöm därför inte att ta med en folder fràn FJS som "Plan B."

Mvh /Mats
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.