Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bra mat innan träning
- Trådstartare hannulan
- Start datum
Betalt samarbete
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Jag tycker att Musli tipsen låter som ett mycket bra alternativ.
Om du vill få i dig mer protein innan träning än vad du får från torrmjölken så är det bara att du köper proteinpulver i lämpligsmak och blandar i.
Det kommer också göra att konsistensen blir lite tjockare och mättar mer.
Sen finns det ju alltid en uppsjö av olika Bars som funkar fint innan träning. Då inte nödvändigtvis en proteinbar utan kanske en dietbar eller Muslibar? Men det får väll ses som ett lite dyrare alternativ.
Om du vill få i dig mer protein innan träning än vad du får från torrmjölken så är det bara att du köper proteinpulver i lämpligsmak och blandar i.
Det kommer också göra att konsistensen blir lite tjockare och mättar mer.
Sen finns det ju alltid en uppsjö av olika Bars som funkar fint innan träning. Då inte nödvändigtvis en proteinbar utan kanske en dietbar eller Muslibar? Men det får väll ses som ett lite dyrare alternativ.
Keso kaka :
Keso
ägg
socker
mjöl
mjölk
sen in i ugnen![]()
Det låter spännade o nytt. Men mat som behöver värmas är lite över vad jag orkar m nu förtiden. Just nu utvärderar jag proteinpulver o muslidieten, känns rätt bra.
Kesokakan som beskrivs smakar väldigt likt vanlig ostkaka, om man har i mandel.
Men det går också utmärkt att göra utan mjöl/sockar men med havregryn. Blir skitgott, snabbt, och håller länge!
500g keso
100g havregryn
50-100g finhackade mandlar
3 ägg (el. 2 stora).
200´c ca 40-50min.
Äts med fördel med bär blandat i kvarg (kesella säger vissa)
Men det går också utmärkt att göra utan mjöl/sockar men med havregryn. Blir skitgott, snabbt, och håller länge!
500g keso
100g havregryn
50-100g finhackade mandlar
3 ägg (el. 2 stora).
200´c ca 40-50min.
Äts med fördel med bär blandat i kvarg (kesella säger vissa)
Aktuellt
Politisk reklam
Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!
Tricket är fett och långsamma kolhydrater med lite protein i smakfull kombination. Kakor bakar man hemma i förväg.
Det låter spännade o nytt. Men mat som behöver värmas är lite över vad jag orkar m nu förtiden. Just nu utvärderar jag proteinpulver o muslidieten, känns rätt bra.
man äter den kall,vad jag förstår vill du slippa laga maten
Dela: