Bra kiropraktor i sthlm

Halloj.

Dras med en "falsk ischias" med strålningar ner i höger ben. Har varit på magnetkamera och vet därifrån att det inte är nån "äkta ischias" eller diskrelaterat på något vis.
Undrar alltså om nån har tips på en bra kiropraktor i stockholm. Gärna nån som pysslar mest med idrottsrelaterade skador och sånt.

Mvh / Ragnar

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Hej Thure.

Tipsa gärna om en bra naprapat. Har varit hos naprapat eftersom jag har velat börjat en smula försiktigt och inte köra det mest hardcore-aktiga direkt.
Men det verkar som jag behöver en kiropraktor som bökar om litet....*hua*.
Men som sagt, tips på en bra naprapat kan komma in handy det med!

Tack & bock / Ragnar

Jag har varit himla nöjd med Göteborgsbaserade delen av www.naprapatlabbet.se... Hade jag bott i Sthlm, hade jag kollat där. Jag har som motionär har fått mycket hjälp med min strulande kropp från naprapatlabbet - nu är den frisk! :)

Kolla på eller kontakta LKR (Legitimerade Kirorpaktorers Riksförbund) så kan de nog hjälpa dig.

Om du inte är rädd för att resa lite så är Kiropraktiskt Center i Värnamo att varmt rekommendera.

Dras också med en falsk ischias, googlade då fram Thomas Endler. Kliniken ligger inne i city och kostar runt 500-lappen. Här är hans hemsida

Vet inte om det fanns några andra bra, finns väl en drös i Stockholm nu antar jag...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips