• Vi har ju bytt forum och det finns säkert en del att förbättra. Har du problem? Titta först i forumet Felrapporter om felet redan är känt. Om inte så kan du starta en ny tråd där. Har du förslag på förbättringar eller andra synpunkter så passar ett inlägg i Funktionsförslag bättre.

Blocka ämnen

Bra

Vi kommer snart byta forumprogramvara till en mycket modernare - så tills dess vil/kan vi inte förändra något. Det finns inte "blockera tråd" som inbyggd funktion, (däremot Blockera medlem, vilket också efterfrågats...) men många gör små tillägg/utökningar och det verkar finnas en sådat tillägg som vi kan testa.

Hoppas det kommer ske inom någon månad eller så.
Det låter bra, den nuvarande programvaran känns litet "ålderdomlig". Det spelar kanske ingen större roll men om man kan få funktioner för att sålla bort sånt man inte är intresserad av - både enskilda trådar men också hela ämnen- så skulle jag uppskatta det.

Jag vet att många tycker att det kan man väl göra manuellt när man väljer vad man vill läsa men med det informationsflöde som finns idag så är jag glad för alla hjälpmedel!

Vi kommer snart byta forumprogramvara till en mycket modernare - så tills dess vil/kan vi inte förändra något. Det finns inte "blockera tråd" som inbyggd funktion, (däremot Blockera medlem, vilket också efterfrågats...) men många gör små tillägg/utökningar och det verkar finnas en sådat tillägg som vi kan testa.

Hoppas det kommer ske inom någon månad eller så.
Håller tummarna för att det funkar bra!

Visst man kan låta bli att läsa, scrolla osv, men jag kan inte se att det borde störa någon annan att jag väljer bort ämnen jag är ointresserad av.

/OJ