Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bilder från din senaste tur (ej i fjällen)
- Trådstartare stenblock
- Start datum
malingsbo kloten
oktober tur malingsbo-kloten leden
oktober tur malingsbo-kloten leden
Bilagor
Var ut och plockade hjortron utanför Örebro
Var åter en sväng runt skogarna kring Ersnäs. Kikade lite på stället dom bröt stenar när dom byggde sina ladugårdar för länge sedan och det var nog ett tufft jobb och spräcka dessa stenar man ser när dom slagit en järnbit i stenen. Dasset var i alla fall omkull kanske någon som varit gasig i magen haha Annars var det ju en fin dag och knalla runt i skogen och även göra upp eld och koka kaffe i sotmajan och och grilla lite fläsk till smörgåsen.
Bilagor
Idag fick sotmajan och en ny bullpåse hänga med runt i skogen på Ormberget.....inga ormar såg jag för det var ju dom jag var ute efter denna gång.......
Bilagor
Idag tog jag med sotmajan och bullpåsen och hoppa in i bilen och körde till Antnäs och tog en vandring kring skogarna där. Solig fin dag och knalla runt och titta................
Bilagor
Hade några riktigt sköna dagar i stugan vid Kalixälven. Grillen gick varm i flera dagar och både ren och älgkött gick åt. Nu har man fått nya krafter och hjärnan är rensad från all skit igen..............
Bilagor
Liknande trådar
- Svar
- 31
- Visningar
- 6 M
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg