Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bilder fjällräven expedition och gyro
- Trådstartare Rian
- Start datum
Råive är på 80 L., Raven 70 L har jag för mig. Möjligen är det i huvudsak en senare variant av Raven med snabblås, annan färgsättning och mycket läcker grön ram?Hur/vad skiljer sig Råive från Raven?
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Grön lack på ramen, Raven har den klassiska svarta (eller olackerad, före 1977-78). Röda remmar och kantband.Hur/vad skiljer sig Råive från Raven?
//J
Episk ryggsäck! Blir inte bättre än så där. Får nog ta och köpa mig ety par Singi sidofickor ser jagBushcraft rygga deluxe.
Tibet 80
Tind expedition ram
Mantorsele
Seekoutside höftbälte
Fjällräven vardag duffel 30l
Svarta remar från tind
Fjällräven Singi meshbag,daypack
Fjällräven Singi sidofickor
Mantorselen är cool men jag kommer inte överens med den själv, saknar möjligheten att justera in ryggsäcken mot axlarna med toppstramarna allt för mycket.
Jag tror mig ha sett en sen raven som med har röda kantband,plast klickspännen fast med svart ram i nåt reklamblad.Råive är på 80 L., Raven 70 L har jag för mig. Möjligen är det i huvudsak en senare variant av Raven med snabblås, annan färgsättning och mycket läcker grön ram?
Tibet gyro 80 L. ”Sverige-säcken” 😁. Delbar. Öppning med dragkedja och knappar nedtill. Modernare axelremmar.
Bilagor
Cool! Hur fäste du Singi sidofickorna?2 bilder till
Snyggt! Kul att den hitta hit till denna tråd.Tibet gyro 80 L. ”Sverige-säcken” 😁. Delbar. Öppning med dragkedja och knappar nedtill. Modernare axelremmar.
På tibet är det hålband på sidorna och det var bara att sätta dit "Bolt on"Cool! Hur fäste du Singi sidofickorna?
Om de gula banden är lite hala kan du tvätta dem i tvättmaskin på låg värme har jag läst mig till,eller försiktigt sandpappra bort den glatta oljiga ytan.Tibet gyro 80 L. ”Sverige-säcken” 😁. Delbar. Öppning med dragkedja och knappar nedtill. Modernare axelremmar.
Nu har jag nog hittat en sån där udda grönland gyro tror jag fast med en ännu märkligare design på öronen i nån slags plast.
Bilagor
Liknande trådar
- Svar
- 39
- Visningar
- 5 M
- Svar
- 3
- Visningar
- 515 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips