Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bilder fjällräven expedition och gyro
- Trådstartare Rian
- Start datum
Minns modellen Grönland ramryggsäck, bland alla FJR modellerna.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Minns du röda raven ? Har bara sett gröna eller blå fjällräven överlag...Minns modellen Grönland ramryggsäck, bland alla FJR modellerna.
Naturkompaniet var nog för konservatvtivt för röda säckar. Har bara sett röda Kånken.
Friluftsmagasinet på den tiden jag köpte min Raven GyroNaturkompaniet var nog för konservatvtivt för röda säckar. Har bara sett röda Kånken.
Röd har jag inte sett eller har något minne av när de såldes i butikerna. Har en grön Raven Gyro (och fått en stulen) samt två blå
Min 70 l Gyro har stora sidofickor med blixtlås, inget snölås i sidofickorna samt hålband under. L-formad underöppning. Scoutvaror blev Friluftsmagasinet och än senare Naturkompaniet var bemannat med äldre ledare i scoutmundering, jo jag minns oxså.
Har din samlare 90 l Expediton med hylla, grå eller grön?
Senast ändrad:
Nej,fast han hittar bara fler och fler i gömmorna...kanske,han skulle skicka fler bilder senare.Min 70 l Gyro har stora sidofickor med blixtlås, inget snölås samt hålband under. L-formad underöppning. Scoutvaror blev Friluftsmagasinet och än senare Naturkompaniet var bemannat med äldre ledare i scoutmundering, jo jag minns oxså.
Liknande trådar
- Svar
- 39
- Visningar
- 5 M
- Svar
- 3
- Visningar
- 515 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar