Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bilder fjällräven expedition och gyro
- Trådstartare Rian
- Start datum
Jag håller utkik efter en exp.90 åt dig! Jag Ska få bilder om en vecka eller två från en samling på 15st äldre Fjällräven ryggsäckar som hittats i ett uthus 🙂Tror inte att FjR Expedition är ovnligare men 30 år före internet gör väl att många har kastats och gömts i förråd. Söker fortfarande en Expedition 90 liter, gärna grön.
Köksficka samt kontorsficka efter Colin Fletcher är funkis modifieringar oavsett ryggsäcksmodell.
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Vart är detta och vilket årtal ungefär?Då kan jag bidra med en gammal bild. Fjällräven Gyro.Visa bilaga 43934
HasseQ
Temp. avstängd
Vart är detta och vilket årtal ungefär?
Från Unna Vistasvagge, ca 20 år sen !
Jag har en som jag bedömer vara 60l,utan sidopand för bandmontering under fickor.Jag lovar att leta upp min 70L version av Tibet (dvs samma lösning, tvådelad och stora ytterfickor och hålband för infästning av fickor/utr men bedömt 70L och plats för påse under). Sambon brukade den i Vindelfjällen för 8 år sedan.
//J
Bilagor
Kontorsficka
Köksficka
Den där köksfickan gillar jag,den lösningen skulle passa bra på min Tibet60 då packsäck är tjockare än säcken,det skulle bli mer som på alaska med packsäck 🤔
Jag rättar mig själv, inte heller min har hålband (det mindes jag fel) men volymen är motsvarande "Trader" dvs 70L.Jag har en som jag bedömer vara 60l,utan sidopand för bandmontering under fickor.
Bilagor
Grymt fin! Då kanske min lite nyare pyramid lill-tibet är på 65l då?Jag rättar mig själv, inte heller min har hålband (det mindes jag fel) men volymen är motsvarande "Trader" dvs 70L.
Jag bedömer den som likvärdig raven,skiljer nästan ingenting på alla mått förutom att tibet är plattare än raven.
Liknande trådar
- Svar
- 39
- Visningar
- 5 M
- Svar
- 3
- Visningar
- 515 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar