Bergans alpinist v6 medium

Jag har precis införskaffat denna ryggsäck. Det medföljer två remmar som är till för att fästa saker på ryggsäcken med något som kallas PLUS-system. Dock kan jag inte hitta någon information på Bergans hemsida om hur man använder dessa remmar. Är det någon här som kunskap om detta?

På fjärde av de mindre bilderna där sitter en PLUS Daypack. Tror att de separata remmarna är för att fästa annat på samma sätt fast med hjälp av remmarna.

Aktuellt

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Tack för svar! Jag skickade iväg ett mejl till Bergans också. Ibland kan det ta några dagar att få svar på sådana mejl, men denna gång gick det snabbt. De skickade mig två bilder som visade hur man kan använda remmarna.

Bilagor

• AlpinistV6m.jpg
    AlpinistV6m.jpg
    138.4 KB · Visningar: 55
  • AlpinistV6.jpg
    AlpinistV6.jpg
    142.2 KB · Visningar: 61

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg