Bergans alpinist v6 medium

Jag har precis införskaffat denna ryggsäck. Det medföljer två remmar som är till för att fästa saker på ryggsäcken med något som kallas PLUS-system. Dock kan jag inte hitta någon information på Bergans hemsida om hur man använder dessa remmar. Är det någon här som kunskap om detta?

På fjärde av de mindre bilderna där sitter en PLUS Daypack. Tror att de separata remmarna är för att fästa annat på samma sätt fast med hjälp av remmarna.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Tack för svar! Jag skickade iväg ett mejl till Bergans också. Ibland kan det ta några dagar att få svar på sådana mejl, men denna gång gick det snabbt. De skickade mig två bilder som visade hur man kan använda remmarna.

Bilagor

• AlpinistV6m.jpg
    AlpinistV6m.jpg
    138.4 KB · Visningar: 44
  • AlpinistV6.jpg
    AlpinistV6.jpg
    142.2 KB · Visningar: 52

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg