Bästa gör-det-själv-prylen!

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Såna gördetsjälvprylar må vara billiga att införskaffa, men de medför dock ökade levnadsomkostnader...

Grattis!

/Håkan

Grattis. 4300 g gör att man förstår det där med lååång resa. Ta väl hand om den morsan!

Jörgen

PS. Notera att det finns blöjor i andas-material. Bör ALLTID användas. De flesta växer dock ifrån det...

Grattis!
Visst är det en otrolig upplevelse att bli pappa.

Exakt samma längd och vikt som min.

Men än har du inte kännt hur betongen börjat stelna runt fötterna... :)

/Ulf

Grattis!
Loke behöver: underställ, bra overall att krya i (inte de gulliga vita på PoP), bärsele, plats för sin sovsäck och liggunderlag i pappas _stora_ ryggsäck, trehjulig vagn för skogspromenader.
Till vintern behövs: ännu en sovsäck, varma skor och vantar samt en pulka.
Till nästa vår/sommar: cykelstol, cykelkärra, ...

Jisses, vad ni kan shoppa! :)

Wolf25; sa:
Men än har du inte kännt hur betongen börjat stelna runt fötterna... :)

Eftersom "vi" hade täta värkar i 3 dygn innan 16-timmarsförlossningen gick igång så har jag snarare levt med betong runt skallen de senaste dagarna. :)

Jag börjar fatta varför kvinnor sällan har samma drift att åka Vasalopp och göra pannbensmarscher. Sånt är ju bara småpotatis jämfört med en redig förlossning...

Tack för alla lyckönskningar!
Nu går jag in i vår bubbla igen.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips