Återförsäljare Vasque i Scandinavien

Jag tror att Tennessee Style (som bl. a har Patagonia) är agent för Vasque nuförtiden, men jag vet inte om de tar in storskor också. tror att numret är rätt: 08-660 27 00

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Är det ice 9000 du är ute efter...

...så blir det nog svårt. Pratade med dem i veckan och de sa att de inte skulle ta hem den skon!

Kom just från Addnature och de hade funderat på ta hem den men den blir tydligen alldeles för dyr,både för Addnature och Tenessee Style att ta hem utan att ha ockerpriser.

Jag tycker överlag det är halvt omöjligt att kunna prova storskor någonstans! Har sprungit runt halva Sthlm o kollat, och råkar någon butik ha en modell hemma så finns den såklart aldrig i rätt storlek...

Informera gärna om du skulle lyckas hitta ett par som man kan prova!

/Fredrik

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips