-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Aktiv i Göteborg i höst?
- Trådstartare linangbg
- Start datum
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Ja verkligen kul! Är i Västerås i helgen men ser fram emot nästa sammanstrålning.
Hej
Jag måste tyvärr lämna återbud till morgondagen
Ska åka till Halmstad och jag tror inte att jag hinner hem till 11.00.
Men! Jag hoppas att jag kan följa med på nästa aktivitet. Jag röstar på paddling, ifall det blir omröstning. Glöm inte att skriva här hur ni har haft det och vad ni har bestämt för kul
/Jenny
Jag måste tyvärr lämna återbud till morgondagen
Men! Jag hoppas att jag kan följa med på nästa aktivitet. Jag röstar på paddling, ifall det blir omröstning. Glöm inte att skriva här hur ni har haft det och vad ni har bestämt för kul
/Jenny
Hejsan
Idag blev vi ett gäng på 14 pers som gick runt Delsjön. För er som ville men inte kunde vara med kommer det att bli fler tillfällen. Nästa söndag ex. är det Kajak på gång.
Jag har samlat ihop mejl adresser på de som var med idag och ni som vill lägga till er på listan får gärna höra av sig. Genom listan kan man sedan få tag på andra och komma med förslag på aktiviteter.
Ha en härlig söndagkväll
//Linda
lillalindis@gmail.com
Idag blev vi ett gäng på 14 pers som gick runt Delsjön. För er som ville men inte kunde vara med kommer det att bli fler tillfällen. Nästa söndag ex. är det Kajak på gång.
Jag har samlat ihop mejl adresser på de som var med idag och ni som vill lägga till er på listan får gärna höra av sig. Genom listan kan man sedan få tag på andra och komma med förslag på aktiviteter.
Ha en härlig söndagkväll
//Linda
lillalindis@gmail.com
Jag vill vara med: halmstadpatrik (at) gmail.com
Är riktigt sugen på paddling om det inte blåser för mycket. Har bara blivit en gång i sommar.
Tar gärna ett par helgvandringar med övernattning under hösten också.
Tror någon nämnde fjälltur med skidor. Det är ju en större grej och lite längre fram, men helt klart något jag vill prova mer.
/Patrik
Är riktigt sugen på paddling om det inte blåser för mycket. Har bara blivit en gång i sommar.
Tar gärna ett par helgvandringar med övernattning under hösten också.
Tror någon nämnde fjälltur med skidor. Det är ju en större grej och lite längre fram, men helt klart något jag vill prova mer.
/Patrik
Maillista
Vad kul att det blev av!
Jag hänger gärna med nästa gång, kajakpaddling på söndag borde inte vara någon omöjlighet om vädret är ok. Min mailadress är martin.andersson@deloitte.se.
Vad kul att det blev av!
Jag hänger gärna med nästa gång, kajakpaddling på söndag borde inte vara någon omöjlighet om vädret är ok. Min mailadress är martin.andersson@deloitte.se.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg