Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Åka till alaska
- Trådstartare Engblom
- Start datum
Tycker det verkar va ett häftigt projekt och skulle gärna göra nåt liknande här hemma i Sverige. Köpa en bit mark och smälla upp ett simpelt hus/villavagn/arbetsbod som man kan fly till när man vill va för sig själv och leva lite enklare.
man får ju inte ens gräva en grop att skita i i sverige då kommer kommunen och hälsovårdsnämnden och böt fäller dig .
och du kan inte gå över tomt gränsen och skuta din middag .
det är allt bättre att åka bort på riktigt äventyr där det inte finns massa byråkrater och blanketter .
finns massa plats i alaska jag ångrar inte jag vill bara stanna längre .
Betalt samarbete
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
man får ju inte ens gräva en grop att skita i i sverige då kommer kommunen och hälsovårdsnämnden och böt fäller dig .
och du kan inte gå över tomt gränsen och skuta din middag .
det är allt bättre att åka bort på riktigt äventyr där det inte finns massa byråkrater och blanketter .
finns massa plats i alaska jag ångrar inte jag vill bara stanna längre .
"However, no one may harvest game or fur animals without first acquiring the appropriate license and any tags, permits, or harvest tickets required for specific hunts."
https://www.adfg.alaska.gov/index.cfm?adfg=huntlicense.main
No No ingen Alaska iår , jag har inte försökt ens . Men jag har lite e-post kontakt med mina nya grannar 5 tomter nedanför mig där jag fick mina reglar til stommen till min stuga .Hej Engblom.....
Var du i Alaska iår?
Några bilder därifrån? Alltid kul att se 😊
Aktuellt
Politisk reklam
Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!
Okey ........ Då står väl stugan kvar? Så inga björna rivit stället 😁No No ingen Alaska iår , jag har inte försökt ens . Men jag har lite e-post kontakt med mina nya grannar 5 tomter nedanför mig där jag fick mina reglar til stommen till min stuga .
Vet du var TROY GARNER är? Länge sedan man hörde något från honom.No No ingen Alaska iår , jag har inte försökt ens . Men jag har lite e-post kontakt med mina nya grannar 5 tomter nedanför mig där jag fick mina reglar til stommen till min stuga .
Ingen aningVet du var TROY GARNER är? Länge sedan man hörde något från honom.
Hej igen jag har inte varit i Alaska i år .
Men jag har kontakt med mina nya grannar som bor 5 tomter nedanför mig, som har köpt 6 ST tomter utav tot ca 100 tomter. som jag fick reglarna av till mitt bygge .
Dom filmar lite och lägger upp på YouTube .
Men jag har kontakt med mina nya grannar som bor 5 tomter nedanför mig, som har köpt 6 ST tomter utav tot ca 100 tomter. som jag fick reglarna av till mitt bygge .
Dom filmar lite och lägger upp på YouTube .
Liknande trådar
Dela: