Åka till alaska
- Trådstartare Engblom
- Start datum
Tycker det verkar va ett häftigt projekt och skulle gärna göra nåt liknande här hemma i Sverige. Köpa en bit mark och smälla upp ett simpelt hus/villavagn/arbetsbod som man kan fly till när man vill va för sig själv och leva lite enklare.
man får ju inte ens gräva en grop att skita i i sverige då kommer kommunen och hälsovårdsnämnden och böt fäller dig .
och du kan inte gå över tomt gränsen och skuta din middag .
det är allt bättre att åka bort på riktigt äventyr där det inte finns massa byråkrater och blanketter .
finns massa plats i alaska jag ångrar inte jag vill bara stanna längre .
No No ingen Alaska iår , jag har inte försökt ens . Men jag har lite e-post kontakt med mina nya grannar 5 tomter nedanför mig där jag fick mina reglar til stommen till min stuga .Hej Engblom.....
Var du i Alaska iår?
Några bilder därifrån? Alltid kul att se 😊
Okey ........ Då står väl stugan kvar? Så inga björna rivit stället 😁No No ingen Alaska iår , jag har inte försökt ens . Men jag har lite e-post kontakt med mina nya grannar 5 tomter nedanför mig där jag fick mina reglar til stommen till min stuga .
Vet du var TROY GARNER är? Länge sedan man hörde något från honom.No No ingen Alaska iår , jag har inte försökt ens . Men jag har lite e-post kontakt med mina nya grannar 5 tomter nedanför mig där jag fick mina reglar til stommen till min stuga .
Ingen aningVet du var TROY GARNER är? Länge sedan man hörde något från honom.