Åka till alaska

Grymt o lägg upp om äventyret som du gjort verklighet av , såg en cykelsnubbe i Varberg i våras med din reklam - lite kul.

Nedre vänstra hörnet på kärran

Många kommer aldrig så långt utan det slutar som en dröm men.

Hur gick det med Ford Explorern?

Jag var utanför Seattle sen efter Alaska ett tag och det var fint

Bilagor

• Screenshot_20230915_193629_Gallery.jpg
    Screenshot_20230915_193629_Gallery.jpg
    2.7 MB · Visningar: 320
Ja det var Hans du träffade. Han gick från Stockholm förra våren upp till Finland ner genom Norge. Jag träffade honom i Ljungskile i höstas och erbjöd honom sovplats och dusch hemma hos mig. Han blev kvar och jobbade hela vintern hos mig. Började vandringen i våras igen mot Spanien och sedan över till Sydamerika ner till södra shile och vända upp till Alaska.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Grymt o lägg upp om äventyret som du gjort verklighet av , såg en cykelsnubbe i Varberg i våras med din reklam - lite kul.

Nedre vänstra hörnet på kärran

Många kommer aldrig så långt utan det slutar som en dröm men.

Hur gick det med Ford Explorern?

Jag var utanför Seattle sen efter Alaska ett tag och det var fint
Forden är i North Pole hos oliver som jag brukar stanna en vecka hos innan jag åker hem som hämtar mig och lämnar mig på flyget .

Häftigt hur vägar kan korsas

Ha de fint i Alaska.

Recept : Koka ris,smält ned smör och cheddarostpulver o salta och skicka ned stekta/kokta ripbitar

SVT har en dokumentärserie om människor som lever i väglöst land i Alaska. Ganska fascinerande.

Senast ändrad:

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips