Åka till alaska

Nej jag är ingen datanörd så någon blogg har jag inte . jag står fortfarande i startgroparna . men jag får la dokumentera med bilder o text när jag har /om kommit hem .

Skapa en public Facebooksida eller instagramkonto. Enklare kan det inte bli.
Det är väldigt kul att följa dig, så det vore kul att se mer.

Skriv en bok! Känns lite som One Man's Wilderness av Sam Keith eller Call of the Wild av Guy Grieve (alltså inte den av Jack London). En man flyttar till Alaska och bygger hus. Båda böckerna är för övrigt väldigt läsvärda!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Haha nä omöjligt - han var helt ok annars - hade lite såna här statenkonspirationspapir som han sålde jag gav han nån bärs o nån dollar så ställde han upp på bild.Han jobbade väl lite också med det här ekipaget

Vi glodde ju som fan när vi åkte förbi och tänkte vad i helvete är det där...

I en annan skogsdunge var det en så där gammal marjuana rökande hippitant med sin bil och 2 hundar.Jävla scysst tant så annars , det var vid tappen där min första natt - tog in på ett ställe bredvid Golden North med pool sen.Turistsäsongen var över så det var billigt.

Så när du drar över nästa gång så tar du stället mellan Golden North och Fred Meyer i stället - ligger mittemot den nedbrända strippklubben

Extended stay America heter det - Swimingpool och tvättmaskiner

Det finns la ingen här som vill åka till Alaska ?.
Så det får bli en singel resa , jag har ju det mesta nu som mark , bil , hagelbössa , goa grannar . Och natur i överflöd som jag kan leva av och själen få ro .

Oj det börjar låta som en trevlig bok .

Dags att stressa och jobba först i 2 månader . Seeennn .

Hej då .

Börjar att packa lite

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    95.9 KB · Visningar: 636
Men ska du inte fylla den med nåt när du åker över? Hur får man förresten med sig en sån där pryl på flyget? Blir det inte dryga avgifter?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips