5-kamps utr.

Hej på er!

Vet inte om detta inlägg ligger rätt men men...
Min fråga e om ni vet något ställe där ja kan hitta utr för 5-kamp!
Gärna paket då, blir juh smidigast så än och sitta och beställa ifrån olika leverantörer!

Vill ni inte länka så pm`a mig ist... Är jätte tacksam för svar =)

Mvh Patrik

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

gro

Avslutat
du behöver alltså en häst, en fäktningsutrustning, en pistol, ett par simbyxor och lite löpgrejor?

gro

Avslutat
ja, det vet jag inte vad är för något. Vad ingår det för grenar i det? Enda femkampen jag hört om är den moderna.

Aktuellt

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips i Norden!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Nytt avsnitt: vad kan friluftslivet lära av idrotten?

Nytt avsnitt: vad kan friluftslivet lära av idrotten?
Kan naturområden gynnas genom att talas om likt idrottsanläggningar? Det och mycket mer diskuteras i det senaste avsnittet av Outdoor & Friluftsliv!

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

En stor tältkåta med många människor samlade runt
Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

gro

Avslutat
Nä! Skulle jag syssla med femkamp skulle jag utan tvekan välja den olympiska sporten. Jag kan ju redan rida, skjuta pistol, simma och springa. Fäktningen ser jag som en rolig utmaning om jag blir tvungen.

Nä! Skulle jag syssla med femkamp skulle jag utan tvekan välja den olympiska sporten. Jag kan ju redan rida, skjuta pistol, simma och springa. Fäktningen ser jag som en rolig utmaning om jag blir tvungen.

Fäktar du illa kan du ju alltid fly till häst.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.