5-kamps utr.

Hej på er!

Vet inte om detta inlägg ligger rätt men men...
Min fråga e om ni vet något ställe där ja kan hitta utr för 5-kamp!
Gärna paket då, blir juh smidigast så än och sitta och beställa ifrån olika leverantörer!

Vill ni inte länka så pm`a mig ist... Är jätte tacksam för svar =)

Mvh Patrik

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
du behöver alltså en häst, en fäktningsutrustning, en pistol, ett par simbyxor och lite löpgrejor?

ja, det vet jag inte vad är för något. Vad ingår det för grenar i det? Enda femkampen jag hört om är den moderna.

Nä! Skulle jag syssla med femkamp skulle jag utan tvekan välja den olympiska sporten. Jag kan ju redan rida, skjuta pistol, simma och springa. Fäktningen ser jag som en rolig utmaning om jag blir tvungen.

Nä! Skulle jag syssla med femkamp skulle jag utan tvekan välja den olympiska sporten. Jag kan ju redan rida, skjuta pistol, simma och springa. Fäktningen ser jag som en rolig utmaning om jag blir tvungen.

Fäktar du illa kan du ju alltid fly till häst.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips