5-kamps utr.

Hej på er!

Vet inte om detta inlägg ligger rätt men men...
Min fråga e om ni vet något ställe där ja kan hitta utr för 5-kamp!
Gärna paket då, blir juh smidigast så än och sitta och beställa ifrån olika leverantörer!

Vill ni inte länka så pm`a mig ist... Är jätte tacksam för svar =)

Mvh Patrik

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!

gro

Avslutat
du behöver alltså en häst, en fäktningsutrustning, en pistol, ett par simbyxor och lite löpgrejor?

gro

Avslutat
ja, det vet jag inte vad är för något. Vad ingår det för grenar i det? Enda femkampen jag hört om är den moderna.

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Snälltåget – på räls till äventyret

Snälltåget – på räls till äventyret
Möt Snälltåget på Outdoor Festival 2026 – som tar dig till friluftsdestinationer i Sverige och Europa. Som festivalbesökare får du 10% rabatt.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Testa, lär och gör: Aktiviteterna på Outdoor festival

Testa, lär och gör: Aktiviteterna på Outdoor festival
"Äventyrspasset" ger tillgång till aktiviteter, clinics och föredrag över hela festivalområdet. Som Utsidan Plus-medlem får du passet gratis!

gro

Avslutat
Nä! Skulle jag syssla med femkamp skulle jag utan tvekan välja den olympiska sporten. Jag kan ju redan rida, skjuta pistol, simma och springa. Fäktningen ser jag som en rolig utmaning om jag blir tvungen.

Nä! Skulle jag syssla med femkamp skulle jag utan tvekan välja den olympiska sporten. Jag kan ju redan rida, skjuta pistol, simma och springa. Fäktningen ser jag som en rolig utmaning om jag blir tvungen.

Fäktar du illa kan du ju alltid fly till häst.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.