20 mm liggunderlag?
- Trådstartare Raskesven
- Start datum
samme83; sa:Försvarsmakten har ett ligg..
/Sulan
Raskesven; sa:Någon som vet var jag kan få tag i ett 20 mm slätt liggunderlag av traditionell typ i bra kvalité, dvs, som t.ex Fjällrävens 14 mm i EVA, slutna celler, men som sagt 20 mm?
Raskesven
XmadiceX; sa:samme83; sa:Försvarsmakten har ett ligg..
/Sulan
Minns den tid då alla stridisar snodde på sig allt det stod Krigsmakten på när det vart Försvarsmakten. Det var inte igår..
Jag fann ett 19 mm på Globetrotter. Hur menar du att det är otympligt? Tanken med ett tjockt är att jag ska ha det istället för två tunnare under vintern, så ett tjockt får sättas i relation till två tunnare.joru; sa:Globetrotter har en modell med denna tjocklek som jag köpte för en del år sedan. TYvärr använder jag det sällan pga dess otymplighet.
Armens underlag är 15mm för övrigt, så det räcker inte.
//J
Raskesven; sa:Jag fann ett 19 mm på Globetrotter. Hur menar du att det är otympligt? Tanken med ett tjockt är att jag ska ha det istället för två tunnare under vintern, så ett tjockt får sättas i relation till två tunnare.joru; sa:Globetrotter har en modell med denna tjocklek som jag köpte för en del år sedan. TYvärr använder jag det sällan pga dess otymplighet.
Armens underlag är 15mm för övrigt, så det räcker inte.
//J
Raskesven