Gissa position

Hm, jag känner inte igen mig här heller, men bilden verkar ju vara tagen mot söder. Ett ganska stort vattendrag tycks komma från höger. Björkskog med myr utan inslag av barrträd. Mina tankar går rätt långt norrut och lite österut i fjällkedjan. Längre än så kommer jag inte, men vi kanske får en ledtråd?

Hm, jag känner inte igen mig här heller, men bilden verkar ju vara tagen mot söder. Ett ganska stort vattendrag tycks komma från höger. Björkskog med myr utan inslag av barrträd. Mina tankar går rätt långt norrut och lite österut i fjällkedjan. Längre än så kommer jag inte, men vi kanske får en ledtråd?

En bra analys, kortet är dock taget mot OSO. När jag nu visar den obeskurna bilden torde det bli ganska enkelt, eller...

Bilagor

• IMG_4927.jpg
    IMG_4927.jpg
    68.7 KB · Visningar: 470

Aktuellt

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn "Sarek: en biografi" av Claes Grundsten!

Författaren, fotografen och Utsidan-bloggaren Claes Grundsten har skrivit en bok om sin långa relation till Sarek. Här har du chansen att vinna den!

Starta din egen blogg på Utsidan!

Vill du nå ut med dina äventyr till över hundra tusen friluftsintresserade? Börja blogga på Utsidan! Här hittar du en guide över hur du kommer igång.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.