Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 2 3 4 Nästa Sista
(Men rör på dig för i helvete.) Det gjorde han... nästan inte. Det blev omedelbart uppenbart att Skribenten (Martin) hade mycket ont och det var ... 18 kommentarer
Majjens blogg
Min första vandring i Sarek och tillika min första fjällvandring över huvud taget, gjorde jag i augusti 1968. Min kamrat Hans Pettersson och jag var ... 18 kommentarer
Örnsätrarns blogg
Mörkret tätnar, brasan pyser och svetten ångar. Annars händer just ingenting. Tankarna vandrar. Det är tråkigt. Det är faktiskt väldigt tråkigt att ... 18 kommentarer
Utsikter
Lantmäteriet släppte 2016-01-01 bland annat Fjällkartan fri under licensen CC BY (Creative Commons Erkännande 4.0 Internationella Publika Licens). Det innebär i korthet att den är fri att ”använda, ... 18 kommentarer
Örnsätrarns blogg
19 km. Lycklig målgång i haparanda med avslutande handpåläggning på riksröse 59 kl 13:10. Paddlade över o klappade finland. Gjorde en glädje-roll. The eagle has landed, we finished this adventure ... 17 kommentarer
Petters kajaktur runt svenska kusten