Vit Neopren på rulle?

Hejsan,
har någon tips var jag kan hitta vit neopren på typ 1m bred rulle? helst i sverige/stockholm.
3mm tjockt lär jag nog vilja har helst men även andra tjocklekar kan vara intressant.

tack :)

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
tack men det är just vit jag letar efter.
shelbys sida verkar dock inte funkar just, ska kolla där när den funkar igen.

Ett närmare alternativ för kanotisolering är att skära ut passande bitar av gjutmatta samt måla insidan av dem med vit gummifärg-

tack för svaren. ska vara till olika klädesplagg men hittar inget i närområdet. få beställa via nätet helt enkelt. Lomo och andra företag i USA har jag hittat :)

Fan va gött! när jag köpte en m2m fridykningsdräkt ville jag ha vit, men det fanns inte i den kvaliteten sa tillverkaren. Jag skulle vilja ha en vit torrdräkt, astronoutstyle! Blåa och röda ventiler!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips