Vit Neopren på rulle?

Hejsan,
har någon tips var jag kan hitta vit neopren på typ 1m bred rulle? helst i sverige/stockholm.
3mm tjockt lär jag nog vilja har helst men även andra tjocklekar kan vara intressant.

tack :)

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
tack men det är just vit jag letar efter.
shelbys sida verkar dock inte funkar just, ska kolla där när den funkar igen.

Ett närmare alternativ för kanotisolering är att skära ut passande bitar av gjutmatta samt måla insidan av dem med vit gummifärg-

tack för svaren. ska vara till olika klädesplagg men hittar inget i närområdet. få beställa via nätet helt enkelt. Lomo och andra företag i USA har jag hittat :)

Fan va gött! när jag köpte en m2m fridykningsdräkt ville jag ha vit, men det fanns inte i den kvaliteten sa tillverkaren. Jag skulle vilja ha en vit torrdräkt, astronoutstyle! Blåa och röda ventiler!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips