Visst börjar det bli lite väl mycket.....

..... utrustningssnack här på vandringgsidorna.

Jag tror att Du, som är ute efter åsikter, råd o.s.v. angående utrustning, får större utbyte av att lägga inläggen i något av forumen under "Utrustning" istället.

Här hittar du alla forum: http://www.utsidan.se/vb_forum/index.php.

Bara ett råd i all välmening.

Mvh Bert
 
en liten fråga i all välmening...

En liten fråga i all välmening på ditt inlägg är: vad spelar det för roll?
Det är ju inte så att utrustning som man använder på fjällvandringen är off topic. Om jag vill nå många människor som har erfarenhet av just fjällvandring är detta ett ypperligt forum enligt mig. Man kan ju själv välja vilka trådar man tar del av.
Mvh Henric
 
Å andra sidan

Om jag är intresserad av folks erfarenheter kring viss utrustning skulle jag inte gå hit och titta efter redan skrivna inlägg utan till, just det, utrustningsforum och det är ju synd att missa det som skrivits här. Visst tittar jag här om jag undrar över fjällvandring men varför gå hit om jag undrar över Haglöfs jackor som jag förvisso kan använda under fjällvandringen?

Inläggen blir ju precis som recensionerna något man kan dra lärdomar av men förutsättningen är att man hittar dem. Ett dilemma med många kanaler att välja mellan men jag är glad så länge det inte är samma inlägg i flera forum. Nåja det har väl hänt det med.
/H
 
utrustningsdiskussioner...

Jo där har du en poäng som jag inte tänkte på.
Ibland är det lätt att bli lat och skriva en fråga i förhoppning om ett svar i sället för att läsa igenom det som redan skrivits, och ibland kan det vara svårt att veta var i informationdjungeln man skall leta och vad man skall leta efter när man inget vet om området.
Jag skall dock ge mig in även på utrsutnigsidan och leta info från och med nu.
/H
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.