Vill du överta min plats i Vättern Runt?

Då är ju frågan: Ska inlägg #200 vara ett bra eller ännu sämre än #199?

Att missa ett datum kan väl vem som helst göra!!!! Sluta tjura eller uttryck Dig bättre då det tolkas negativt!

Morsning

Näthat är vanligt förekommande. Även mot folk som försvarar sig mot angrepp. Inlägget ovan är goddag yxskaft. Det var ju inte bumpen jag anmärkte på utan namnet på motionsloppet. Jag yrkar på att tråden tas bort då den inte tillför Utsidan något.
 
Näthat är vanligt förekommande. Även mot folk som försvarar sig mot angrepp. Inlägget ovan är goddag yxskaft. Det var ju inte bumpen jag anmärkte på utan namnet på motionsloppet. Jag yrkar på att tråden tas bort då den inte tillför Utsidan något.
HAHA, näthat! Du gjorde dagen. Jag längtar efter nästa trendighet i landet lättkränkt.
 
HAHA, näthat! Du gjorde dagen. Jag längtar efter nästa trendighet i landet lättkränkt.

Det är bara kvinnor som näthatet riktas mot. Det har jag förstått efter att ha konsumerat media de senaste veckorna. Eftersom jag är man näthatas jag inte eller så förväntas jag inte påverkas av det.

Varför skriver jag ett inlägg till i den här tråden. Mata inte trollen. Borde jag förstått. Ta bort den här tråden då den inte tillför Utsidan någonting.
 
Det är bara kvinnor som näthatet riktas mot. Det har jag förstått efter att ha konsumerat media de senaste veckorna. Eftersom jag är man näthatas jag inte eller så förväntas jag inte påverkas av det.
Ja du det är jobbigt med spydigheter. :) Synd bara att du tolkar dina egna som adekvata påståenden och andras som näthat.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.