Vill du överta min plats i Vättern Runt?

Jag hittar ingenting på nätet om den tävlingen. Däremot om en liknande tävling som heter Vätternrundan. Låt oss kalla saker vid dess rätta namn! Vasaloppet inte Vasas Lopp.
 
Gjorde du precis ett personangrepp?

Jag tror du förstår vad jag menade med inlägget ovan.

Hål i huvet är vad du har!

och här kom personangreppet, det förra var faktiskt bara en anspelning på ditt alias...

Att påtala att man sökt på nätet efter vättern runt och inser att det är det samma som vätternrundan LOL, har du inget bättre för dig, det är faktiskt ett svar på ett 14 år gammalt inlägg

Folk har faktiskt intelligens, och kan förstå vad man menar utan att man måste vara ordagrann.
 
Gjorde du precis ett personangrepp?

Jag tror du förstår vad jag menade med inlägget ovan.

Hål i huvet är vad du har!

Då är ju frågan: Ska inlägg #200 vara ett bra eller ännu sämre än #199?

Att missa ett datum kan väl vem som helst göra!!!! Sluta tjura eller uttryck Dig bättre då det tolkas negativt!

Morsning
 
TS frågar faktiskt om ifall någon vill ha platsen. Så låt oss hållas till ämnet. Ett svar kan se ut så här: Nej tack, jag är inte intresserad. Har valt att istället åka på fisketur med min tvååriga son som heter Anton och som älskar att äta nygrillad aborre. Han är för övrigt världens gulligaste unge. Jag terroriserar därför min omgivning med bilder av honom i alla möjliga kul situationer gärna tagna i fågelperspektiv så att han ser ut att kunna få nackspärr av att titta in i kameran. Jag får dock tacka så ödmjukast för ditt erbjudande. Blev förresten erbjuden ett jobb idag men vet inte. Det är ju långt till Norge och så men det lät väldigt mycket, faktiskt, som att jag kunde diktera villkoren själv med arbetstider och så men kanske är det lite långt borta. Norge brukar ju vara ganska bra betalt och då kanske man kunde ta frugan med sig också. Nackdelen är att det inte finns Aborre där eftersom det är på västkusten du vet. Det är ju saltvatten och där trivs ju inte aborren något vidare. Så kanske Anton blir besviken. O frugan har ju lite svårt med Svenskan du vet men vädret är ju bra. Golfströmmen vettu. Nä du får väl skriva om du vill hålla kontakten dårå så fårru lycka till med Vättern runt. Hur långt var det? 40 mil? Nä jag ska kila nu så hare så bra vettu.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.