Vildsvin på 500kg!

"Fyttigrisen for et svin!" - Haha, fan va jag älskar norska språket.

On topic, den där grisen ser ju ut att väga bra mer än 500 kilo...

xyzxyz

Avslutat
På bilden med traktorn kan man göra en någorlunda realistisk uppskattning av storleken då det finns ett referensobjekt (traktorns lyft) på samma bilddjup som monstret. Annars har de som påpekat varit väldigt noga med att få "rätt" perspektiv på bilderna.

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Snubben; sa:
Det är ju bull.

Varför som sagt är typ alla foton tagna med personen bakom.
Trofebilder vettu.. som alla jaktbilder - för att det ska se större ut än vad det egentligen är, men ändå, ett svin på 477kg är ett stort svin hur man än vrider å vänder på bilden! :)

Är det bara jag som tycker att han verkar ha träffat väldigt långt bak på djuret? Att jaga "storvilt" med revolver känns som ännu en välgenomtänkt amerikansk idé..
/RJ

Hur som helst så kan bara inte svinet vara så där stort. Trodde inte mina ögon första gången jag såg det. Om man jämför första bilden med den bilden då den hänger i en kran, eller vad det är, så är den ju nästan hälften så stor. Klart att man mixtrat med denna bild.

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

Anders M

Avslutat
På bilden med traktorn ser det ut att vara ett helt vanligt svin.

Vad säger ni om den här bilden då? Världens största man?
images

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.