Vildmarksleden

Vill bara rekommendera Vildmarksleden från Göteborg till Hindås. Cyklade i lördags och tyckte det var väldigt varierat och trevligt. Vissa korta partier var jag tvungen att dra cykeln. Annars var det bra och ganska utmanande småstigar mestadels.

tjeanre max!

jag ska cykla den nästa helg! Ser fram imot det!
Hur lång tid tog det? Vi kör ifrån hindås och in.

Ha det!

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Jag tog fem timmar på mig men då pausade jag, är dessutom inte jättevan cyklist så det går säkert att klara det betydligt snabbare.

Har vandrat igenom vildmarksleden på 8 timmar, nästa gång tar jag hojen. Går att cykla nästan hela vägen, rolig o varierande terräng.
Ha det!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips