Vildmarksleden

Vill bara rekommendera Vildmarksleden från Göteborg till Hindås. Cyklade i lördags och tyckte det var väldigt varierat och trevligt. Vissa korta partier var jag tvungen att dra cykeln. Annars var det bra och ganska utmanande småstigar mestadels.
 
tjeanre max!

jag ska cykla den nästa helg! Ser fram imot det!
Hur lång tid tog det? Vi kör ifrån hindås och in.


Ha det!
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Jag tog fem timmar på mig men då pausade jag, är dessutom inte jättevan cyklist så det går säkert att klara det betydligt snabbare.
 
Har vandrat igenom vildmarksleden på 8 timmar, nästa gång tar jag hojen. Går att cykla nästan hela vägen, rolig o varierande terräng.
Ha det!
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.