• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Vildmarksgymnasium

Hejsan!
jag har sökt vildmarksgymnasium, är lite nyfiken på ifall det finns någon här som går där? eller som känner någon som går där eller så, om det e en bra skola osv?, det är alltid kul att höra någon berätta lite o säga vad ni tycker! :)
//Maria
 
jomen...

har faktiskt enbart hört positivt om det för o va ärlig.bra o kunniga lärarare.. ska inte säga för mkt nu,men vad jag vet är det bra,har haft en kompis til mig mig som apu där..
//max
 
Vildmarksgymnasiet

Måste säga att vildmarksgymnasiet är en riktigt bra skola.
Jag går andra året inriktning Vildmarksliv och jag trivs jättrebra. Kunniga lärare som vet vad de sysslar med!
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.