Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är det nån som vet vilket(vilka) datum Vasaloppet i Japan går av stapeln? En googling på Vasaloppet + Japan leder till en (usel) sida m info om 2004 års Vasa, inte om nästkommande...
Är det nån som vet vilket(vilka) datum Vasaloppet i Japan går av stapeln? En googling på Vasaloppet + Japan leder till en (usel) sida m info om 2004 års Vasa, inte om nästkommande...
Ja, det har du rätt i....Det verkar gå i mitten av februari, vilket passar mig bra...Ska läsa in mig på vad det handlar för karaktär på lopp Tack för tipset! http://www.sspc.or.jp/ski/eng_top.html
VASALOPPET JAPAN in 2005 is held in Asahikawa-shi, Hokkaido in Japan on
March 20
Detailed information is due to be introduced by the homepage by the end
of December.
Being carried by the homepage now should keep in mind that they are the
contents of the last race.
Tack för hjälpen! Dock är loppet tyvärr för sent på året för mig då jag är i Japan bara 1 vecka mitten feb. Då ligger Sapporo bättre i tiden (13/2). Fast det skulle onekligen vara roligare att köra Japan-Vasan Undrar bara hur man gör med skidorna? Hyra? Känns jobbigt att släpa runt på dem på resan...Ska mejla o fråga så får vi se...
[Ändrat av Haddock 2004-12-02 kl 10:55]
Med start I Vaisaluokta (båt från Ritsem) vandrade jag en del av Nordkalottleden till Sulitjelma i Norge. Därifrån gick jag söderut genom Junkerdals ...
1 kommentar
Ett stenkast från den italienska gränsen ligger den lilla rivieran. Kantonen Ticino packar en svårslagen mix av Alpernas berg och tropisk riviera, ...
2 kommentarer
”Jag vill inte åka hem”, sa Dana till kameran. ”Det är något med Sverige som är svårt. Jag kan inte förklara det.”
Jag gjorde de sista intervjuerna ...
Det är när mobilen sätts i flygplansläge inför 9 dagars batterispar som det slår till. Jag lämnar världen nu. Det är ett avsked som skrämmer, smärtar ...
3 kommentarer