Vart köpa Sno Seal på burk ?

Hallå där..

Sist jag köpte Sno Seal på burk så gjorde jag det på Get Out. Nu finns ju inte det mer och Outnorth har inte på burk och vill inte ta hem. Jag vill ha det på burk men hittar det inte.

Någon som vet vart man i Sverige kan köpa en burk, eller kanske man får köpa några stycken om det ska vara så besvärligt :)

Mvh // Johannes

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Oj, då måste jag googla fel för det där hittade inte jag.

Stort tack alla för hjälpen, nu har jag så jag klarar mig :)

Mvh // Johannes

Köpte en burk i Sthlm innan jul. I den där stora sportaffären som ligger precis vid naturkompaniet inne i stan. Alewalds heter den!

Min burk köpte jag på Naturkompaniet. Säljer inte de den längre?

Friluftsland har den i sitt sortiment i alla fall. Finns butik i Sthlm och Malmö (åtminstone nån vecka till) och så finns de på friluftsland.se

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips