Vart köpa Sno Seal på burk ?

Hallå där..

Sist jag köpte Sno Seal på burk så gjorde jag det på Get Out. Nu finns ju inte det mer och Outnorth har inte på burk och vill inte ta hem. Jag vill ha det på burk men hittar det inte.

Någon som vet vart man i Sverige kan köpa en burk, eller kanske man får köpa några stycken om det ska vara så besvärligt :)

Mvh // Johannes

Oj, då måste jag googla fel för det där hittade inte jag.

Stort tack alla för hjälpen, nu har jag så jag klarar mig :)

Mvh // Johannes

Aktuellt

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Till minne: Lars Fält, överlevnadsexpert och författare

Lars Fält, en av Sveriges största profiler inom friluftslivet, har gått bort. Utsidans medarbetare Gabriel Arthur berättar om möten med författaren.

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!
Köpte en burk i Sthlm innan jul. I den där stora sportaffären som ligger precis vid naturkompaniet inne i stan. Alewalds heter den!

Min burk köpte jag på Naturkompaniet. Säljer inte de den längre?

Friluftsland har den i sitt sortiment i alla fall. Finns butik i Sthlm och Malmö (åtminstone nån vecka till) och så finns de på friluftsland.se

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips