Vart kan man köpa en sån här?

Jag köpte den här linan för något år sedan. Den är helt suverän men jag kommer inte på vad den heter eller var jag köpt den.
Är det någon av er som vet vad den kallas och eventuellt också var man kan köpa den?

2020-06-30 09.58.53.jpg
a

Har varit uppe på ett forum här rätt nyligen men jag minns inte detaljerna. Kan ha varit i samband med hammock?

Vad använder du den till?

Thure

Senast ändrad:

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Som "ridge line" för tarp t.ex. Den kräver ju inga knutar för att låsa (om den är belastad), man trär bara repänden genom närmaste ögla. Den är mycket användbar så fort du behöver spänna upp något.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips