Sånt kan man ju inte tro på...men det har börjat slå om enligt diverse signaler.Tidigare var det skit asså men det finns en risk nu för http://www.nsf.gov/news/special_reports/autumnwinter/predicts.jsp
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Varma stövlar/kängor
- Trådstartare BeatriceK
- Start datum
Jag har extremt kalla fötter och jag behöver att ha skor som håller mig varmt när temperaturen börjar att sänkas. På svenska marknaden hittade jag ingenting som kunde träffa mitt budget och nödvändighet. På nätet upptäckte jag Muckboots och Grubs, märken som jag kan rekommendera efter jag köpte ett par Grubs Snowline 8.5 from UK.
OBS! Jag hoppas att ni färstår! Tyvärr svenska är inte mitt modersmål och jag har inte varit här så länge heller. M.v.h.
OBS! Jag hoppas att ni färstår! Tyvärr svenska är inte mitt modersmål och jag har inte varit här så länge heller. M.v.h.
Bilagor
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
har även jag problem med kalla fötter i en för övrigt kaminvarm kropp. letat ett tag efter ett par varma och lätta skor...svårt sånt där med både isolering och lätt vikt. tycker att kängor o stövlar är klumpiga+ att man aldrig får den där rymden för tårna. men äntligen hittat ett par som jag är grymt nöjd med. grymt lätta och en supermjuk sula.
köpte ett par mukluks+ ett par handtovade liners i alpakka ull.lägg till ett par filtsulor och sockor så klarar jag nog den här vintern med råge. bara vänta på att snön o kylan slår till på allvar.
( sorry för bilderna. inte kopplat hur man vrider o vänder på dom än : )
köpte ett par mukluks+ ett par handtovade liners i alpakka ull.lägg till ett par filtsulor och sockor så klarar jag nog den här vintern med råge. bara vänta på att snön o kylan slår till på allvar.
Bilagor
har även jag problem med kalla fötter i en för övrigt kaminvarm kropp. letat ett tag efter ett par varma och lätta skor...svårt sånt där med både isolering och lätt vikt. tycker att kängor o stövlar är klumpiga+ att man aldrig får den där rymden för tårna. men äntligen hittat ett par som jag är grymt nöjd med. grymt lätta och en supermjuk sula.
Ja du... De där lär du inte frysa i hur du än försöker.
Hur gick det Béatrice? Hittade du några vinterkängor/stövlar?
Fotografiskt. Väldigt rejäla skor.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg