tigertamjaren; sa:Dags att slänga alla gamla multi-layerplagg och köpa ett enda superplagg?
Ja jäklar!
/ G
jag vill ha en jacka.. inte en hightechrobocop-tröja..
tigertamjaren; sa:Dags att slänga alla gamla multi-layerplagg och köpa ett enda superplagg?
Ja jäklar!
/ G
Ja, och under en tidsperiod var djurhudar standard ocksåVarför krångla till det fleece är ju standard sen många år...![]()
Med tanke på herr Nordesjös tidigare deklarerade preferenser och omtalade fyndglädje kan jag utpeka ett hett alternativ till nämnda Barrier-jackan, nämligen den här jackan för 1/4 av Barrierns pris...
![]()
Varför inte recensera den i samma veva som Everest-skridskorna?
Tjosan!
/ G
[Ändrat av tigertamjaren 2004-12-01 kl 10:00]
Jo 500 g är ju en del. Men om det nu är den nivå af värme man vill uppnå, finns det något annat alternativ som väger mindre? Ulltröjorna är väll tyngre? Vad är det för duntröjor ni snackar om? Jag har aldrig sett en duntröja.
Jag har en Icebreaker ullundertröja, men jag vill upp på nivån över det utan att komma upp på dunjackans nivå. Vad har ni med er? Har ni aldrig tröjor med? Det verkar som om ni bara kör med underställ och så på med dunjackan om det blir kallt. Ska man sattsa på en tunn dunväst? Vad tar ni på er om det är taskigt väder och det är för kyligt med bara underställ och vindjacka/regnjacka/skaljacka. Vad välger ni som mellanlager?