Var hittar man Vaude försäljare?

Var hittar man Vaude försäljare i Sverige?

Jag skulle vilja titta/prova på Montana 45/55 och Tour 45. Vet ngn om det finns nånstans i Sverige som har dess säckar?

Om det finns ngn som har en Montana 45/55 skulle jag gärna att du hör av dig.

Vaude

Hejsan!

Outside i Malmö (Skåne)har en hel del Vaude-prylar,har bla köpt en hel del prylar från dem,
otroligt trevlig och kunnig personal,de kan säkert
hjälpa dig,har tyvärr inte deras adress eller telefonnummer,men jag vet att de finns i Utemagasinets
lista.Kolla annrs med http://www.eniro.se

Lycka till

/Nicklas.

Ta en tur till Västerås

Såg att du bor i Örebro så då har du ju inte så jättelångt till Västerås. I Västerås finns en butik som heter Safaricamp som säljer Vaude. Sisst jag var där så hade dom hyffsat mycket Vaude prylar och dom kan ta hem allt som Vaude har i sitt sortiment. Det är en klätter och dykbutik med egen klättervägg i butiken så om du klättrar så kan du ju ta med grejer och passa på att prova deras vägg.

Aktuellt

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.