Var hittar man Vaude försäljare?

Var hittar man Vaude försäljare i Sverige?

Jag skulle vilja titta/prova på Montana 45/55 och Tour 45. Vet ngn om det finns nånstans i Sverige som har dess säckar?

Om det finns ngn som har en Montana 45/55 skulle jag gärna att du hör av dig.

Vaude

Hejsan!

Outside i Malmö (Skåne)har en hel del Vaude-prylar,har bla köpt en hel del prylar från dem,
otroligt trevlig och kunnig personal,de kan säkert
hjälpa dig,har tyvärr inte deras adress eller telefonnummer,men jag vet att de finns i Utemagasinets
lista.Kolla annrs med http://www.eniro.se

Lycka till

/Nicklas.

Ta en tur till Västerås

Såg att du bor i Örebro så då har du ju inte så jättelångt till Västerås. I Västerås finns en butik som heter Safaricamp som säljer Vaude. Sisst jag var där så hade dom hyffsat mycket Vaude prylar och dom kan ta hem allt som Vaude har i sitt sortiment. Det är en klätter och dykbutik med egen klättervägg i butiken så om du klättrar så kan du ju ta med grejer och passa på att prova deras vägg.

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips