Var hittar man Vaude försäljare?

Var hittar man Vaude försäljare i Sverige?

Jag skulle vilja titta/prova på Montana 45/55 och Tour 45. Vet ngn om det finns nånstans i Sverige som har dess säckar?

Om det finns ngn som har en Montana 45/55 skulle jag gärna att du hör av dig.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Vaude

Hejsan!

Outside i Malmö (Skåne)har en hel del Vaude-prylar,har bla köpt en hel del prylar från dem,
otroligt trevlig och kunnig personal,de kan säkert
hjälpa dig,har tyvärr inte deras adress eller telefonnummer,men jag vet att de finns i Utemagasinets
lista.Kolla annrs med http://www.eniro.se

Lycka till

/Nicklas.

Ta en tur till Västerås

Såg att du bor i Örebro så då har du ju inte så jättelångt till Västerås. I Västerås finns en butik som heter Safaricamp som säljer Vaude. Sisst jag var där så hade dom hyffsat mycket Vaude prylar och dom kan ta hem allt som Vaude har i sitt sortiment. Det är en klätter och dykbutik med egen klättervägg i butiken så om du klättrar så kan du ju ta med grejer och passa på att prova deras vägg.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips