Var hittar jag en kort lättviktsmadrass?

Efter att ha efterhört och endast fått svaret ingår inte i vårt sortiment. Ställer jag frågan vem för kort lättviktsmadrass?

Kan du ge lite mer detaljer? Vad menar du med ”lättvikt” och hur kort är ”kort”? Uppblåsbar eller inte?
Ett tips kan ju vara att kapa ex en Exped Flexmat 1,8 i lämpligt vikveck till den längd du önskar.

Senast ändrad:
Exped har vissa modeller av Synmat i small (160cm) och Thermarest NeoAir vissa modeller finns även i small (120cm). Dock inte direkt billiga😉

Några länkar till madrasser med ca.120 cm längd.
Hur du får tag i dom i Sverige vet jag inte, https://backpackinglight.se/ har ingen av dom.

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Exped har vissa modeller av Synmat i small (160cm) och Thermarest NeoAir vissa modeller finns även i small (120cm). Dock inte direkt billiga😉
Ja neo air 120 är bra, men sålde den då jag ville ha fullängdare istället. Man får bygga upp nån annnan avlastning för benen/fötterna (ryggsäck, kläder och påsar) annars känns det obekvämt

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips