Efter att ha efterhört och endast fått svaret ingår inte i vårt sortiment. Ställer jag frågan vem för kort lättviktsmadrass?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Var hittar jag en kort lättviktsmadrass?
- Trådstartare seobserver
- Start datum
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
ca 500 gram, pumpbar med isolering i,, längd från hjässa till bäckenbotten. Avser ha ettf fullängds skum oxså
Några länkar till madrasser med ca.120 cm längd.
alpkit.com
ultralightoutdoorgear.co.uk
Hur du får tag i dom i Sverige vet jag inte, https://backpackinglight.se/ har ingen av dom.
Airo 120 Torso length self-inflating sleeping mat
A torso length self-inflating sleeping mat, weighing 450g that's durable, extremely packable and loved by lightweight adventure seekers. Pack light and save space without sacrificing your sleep.
alpkit.com
Static V Short Inflatable Sleeping Mat
Klymit Static V Short Inflatable Sleeping Mat available now at Ultralight Outdoor Gear with FREE UK+EU Delivery, reviews, full tech specs & helpful advice.
Superlite 25 Short Self-Inflating Mat
Multimat Superlite 25 Short Self-inflating Mat available now at Ultralight Outdoor Gear with FREE UK+EU Delivery, reviews, full tech specs & helpful advice.
Ven 2.5 Short Self Inflating Mat
Nordisk Ven 2.5 Short Self Inflating Mat available now at Ultralight with FREE UK+EU Delivery, reviews, full tech specs & helpful advice.
Har använt detta liggunderlag men i storlek large i 6-7 år. Fungerar bra för mig.
www.tradeinn.com
Sea to summit Isolerad XS Mat UltraLight ASC | Trekkinn
Köp Sea to summit Isolerad XS Mat UltraLight ASC , Liggunderlag från Sovsäckar för endast 1429.49 kr. Hitta friluftsliv-erbjudanden i Trekkinn | Snabb leverans
Aktuellt
ANNONS
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
avslutat260323
Avslutat
Ja neo air 120 är bra, men sålde den då jag ville ha fullängdare istället. Man får bygga upp nån annnan avlastning för benen/fötterna (ryggsäck, kläder och påsar) annars känns det obekvämtExped har vissa modeller av Synmat i small (160cm) och Thermarest NeoAir vissa modeller finns även i small (120cm). Dock inte direkt billiga😉
Frågan är var hittar jag ett pumpbart liggunderlag lätt 120-130 cm.
Ex här:Frågan är var hittar jag ett pumpbart liggunderlag lätt 120-130 cm.
Therm-a-Rest NeoAir XLite Small
NeoAir teknologin minimerar värmeförlusten genom att returnera varm luft till användaren och kall luft mot marken.
milrab.se
Tack Smux du är en hjälte
Vänligen
Johan
Vänligen
Johan
Liknande trådar
Dela: