Var hitta drömfisket?

Nyss hemkommen ifrån fjälls, där fisket var helt ok. Men tänkte försöka hitta det där optimala fisket till nästa år. Tänkte höra med alla fiskare här var ni har varit och var ni anser att drömfisket finns. Vill flugfiska i fjällmiljö, öring och röding. Har inget emot att behöva ta helikopter ut. Sitter ni på något smultronställe så hör gärna av er!
Mvh Magnus
 
Skämtar du? Jag har aldrig hör någon fiskare namnge ett bra fiskevatten! Det är om möjligt mera omöjligt än att få folk att avslöja sina svampställen.
 
KLAGER; sa:
Skämtar du? Jag har aldrig hör någon fiskare namnge ett bra fiskevatten! Det är om möjligt mera omöjligt än att få folk att avslöja sina svampställen.

Jepp, det kan nog bli svårt att få folk att avslöja var deras favoritställe finns. Mitt finns i norra delen av landet :)

Roger
 
Optimalt fiske??

E du flugfiskare så vet du ju att det är mycket som ska stämma för det ska bli optimalt.

Nu har ju alla troligen olika åsikter vad som e optimalt men själv trivs jag bäst i södra Jämtlandsfjällen där jag iår hade optimalt fiske enligt mitt sätt o se det

på Harr då allso
 
Ja, som sagt, optimalt fiske kan uppstå på många ställen i landet. Det är många faktorer som spelar in.


Visst kan du åka till kaitum, du lär inte bli besviken, om du inte är som jag och vill vara lite mer ensam.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...