Vann du HenkeBenke?

HenkeBenke,

Var det du som vann ett par X-Scream Series av <a href="http://www.linken.com">Linken</a>?

Grattis till ett par underbara skidor i så fall! Skriv och berätta om bindningarna när du har testat.

Om det var du som vann alltså... :)

/Björn
 
Jajemännsan

Ja Nog vann jag alltid, måste va min turvecka. Ska med glädje dela med mej av erfarenheten av bindningen när den och snön kommer. Undrar om det överhuvudtaget är nån fler i Sverige som köpt bindningen, de flesta verkar ju ohyggligt skepptiska. Jag menar man måste ju våga pröva.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.