Vandringssällskap sökes

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Aktuellt

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

Nytt avsnitt: vad kan friluftslivet lära av idrotten?

Nytt avsnitt: vad kan friluftslivet lära av idrotten?
Kan naturområden gynnas genom att talas om likt idrottsanläggningar? Det och mycket mer diskuteras i det senaste avsnittet av Outdoor & Friluftsliv!

Guest

Gäst
Hej Malin!
Jag är en tjej på 23 år som också letar efter nån (eller flera) att vandra i fjällen med i sommar. Jag har tyvärr inte så stor erfarenhet av fjällvandring (har bara vandrat med familjen tidigare) men jag ser verkligen fram emot att få komma iväg!
Hör gärna av dig och berätta mer om var du hade tänkt vandra, och när, och gärna lite om dig själv också!
Hälsningar Katrin.

Resesällskap

Hej Malin!
Jag är en tjej på 24 år som har funderingar på att fjällvandra till sommaren om tid tillåter.
När och var har du tänkt att gå?
/Johanna

Vi är många som vill!

Hej, Malin och alla andra!

Vi är många som skrivit önskningar gällande resesällskap. Min heter "På tur med andra" Kanske vi kan sammanstråla till ett projekt. Har även skickat samma förfrågan till initiatvtagaren till "Vandrarpolare".

Kanske man kan ge projektet ett arbetsnamn?

M v h
Mats
[Ändrat av kypas 2002-03-09 kl 16:47]

fjällvandring

Verkar finnas många som vill ha någon att nöta kängorna med.. :) Var tänker ni vandra, nån som har bra tips..? Själv brukar jag åka forsbåt upp efter Kaitumälven & sen vandra till Tjounajokk & sen därifrån vidare till Nikkaloukta eller Kebne.

/högländaren..

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.