Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej Malin!
Jag är en tjej på 23 år som också letar efter nån (eller flera) att vandra i fjällen med i sommar. Jag har tyvärr inte så stor erfarenhet av fjällvandring (har bara vandrat med familjen tidigare) men jag ser verkligen fram emot att få komma iväg!
Hör gärna av dig och berätta mer om var du hade tänkt vandra, och när, och gärna lite om dig själv också!
Hälsningar Katrin.
Vi är många som skrivit önskningar gällande resesällskap. Min heter "På tur med andra" Kanske vi kan sammanstråla till ett projekt. Har även skickat samma förfrågan till initiatvtagaren till "Vandrarpolare".
Verkar finnas många som vill ha någon att nöta kängorna med.. Var tänker ni vandra, nån som har bra tips..? Själv brukar jag åka forsbåt upp efter Kaitumälven & sen vandra till Tjounajokk & sen därifrån vidare till Nikkaloukta eller Kebne.
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...