Vandringssällskap från Abisko till Nikkaloukta 4-9 Augusti?

Jag ska gå från Abisko 4 Aug till Nikkaloukta 9 Aug. Jag sover i stugor för att gå lätt. Då min kompis skadade knät har jag inte lägre vandringssällskap. Jag är van vandrare men tycker det är trevligt att gå med andra och söker därför någon eller några andra att gå med. Någon annan som ska gå sträckan och har lust att slå följe en bit eller vet bästa sätt att hitta vandringssällskap till dessa datum?

Om du bor i stugorna finns säkert stora möjligheter att prata med folk, och kanske slå följe med någon/några här och där. Säkert ganska mkt folk där.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips