• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandring

Packar för fullt nu =).. Är det bara jag som har med mig tält förresten? Vet vi hur många vi blir? Jag får det till 5st som det är nu.
 
Hehe, min med. Får se det lite som en övning. Man är lite slapp efter vintern. Har även jag gått igenom turen på kartan och tycker att den är lysandre.
 
Typiskt att man inte upptäckte denna lilla tur förrens nu hade varit skoj att hänga på men det får bli en annan gång
 
Trevligt att det verkar bli en vandring!:) Själv är jag dock inte så "van" vandrare, så jag får nog prova på en kortare sträcka först. Runt stora och lilla Delsjön kom fram som ett förslag. Finns det några fler "ovana" vandrare som vill gå en kortare tur på några timmar/ halvdag (t ex runt Delsjöarna), 15:e eller 16:e maj t ex?
Är du fortfarande sugen på en liten vandring på söndag?
 
En finfin vandring!

Det blev en finfin vandring som gjorde gott. Även om kärleken till mina kängor tog slut. Men jag fick ju en ny. Hängmattan, mmmm :)
(Fick lift med första bilen, efter två minuter...) Tack för trevligt sällskap alla!
 
Visst blev det en fin vandring trots lite regn. Gott sällskap gör mycket! :) Skönt att höra att det löste sig så bra med lift. Vi trampade vidare enligt plan, men sista kilometrarna på asfalterad väg var riktigt sega.

Det blev en finfin vandring som gjorde gott. Även om kärleken till mina kängor tog slut. Men jag fick ju en ny. Hängmattan, mmmm :)
(Fick lift med första bilen, efter två minuter...) Tack för trevligt sällskap alla!
 
Nyfiken!

Hej, blev lite nyfiken på denna vandring (eller kanske att springa den i ett svep)? Var ni nöjda med den? Ser att ni inte gick så nära sjöarna första dagen men andra dagen så var det mera vattennära. Fanns det bra badmöjligheter annars?

Hur laddar man lättast ner filen för att få in den i en suunto ambit 3 peak?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
GodMorgon Letar efter vänner som delar intresset vandring/hiking i Storgöteborg Träffar 3
Christian1 Vandring: Nordsjön runt 5/7 (Mölnlycke) häng med:-) Träffar 6
Gun-valld Vandring v29 Kilpislärvi eller Kautokeino?? Träffar 0
Christian1 Vandring i Gbg trakten Träffar 7
Christian1 Vandring Vättlefjällsleden 18/8 Träffar 0
Mangee vandring runt Stockholm Träffar 7
alpsun Vandring, vårträff 2012? Träffar 40
aventyrare69 Söker friluftsvänner i Stockholmstrakten Träffar 0
Gun-valld Vandring/helg event. Västmanland Träffar 1
Deamon Några Östersundsbor här? Träffar 0
Adventure-Cilla Påsk vandring:-) Träffar 4
harsyra Utflykt/vandring Träffar 3
Pombe vandring kring Stockholmsområdet Träffar 6
vkll Vandring Ersdalens naturreservat, Hönö, 31/1 Träffar 1
avslut1008 Sällskap på skidtur i vår och vandring i sommar Träffar 1
ore Vandring Träffar 0
krullan Vandring Svartedalen i morgon Söndag Träffar 15
Sjobbe Vandring Göteborg sön 6 april? Träffar 4
jakos Vandring Göteborgsområdet Träffar 19
Joakim Ambrosson Vandring i Sthlm under midsommar? Träffar 0
tjingeling Vandring i Delsjöområdet den 6 juni (Göteborg) Träffar 14
pelle_129 VANDRING - ÖREBRO (dalarna, vmanl, östergöt, värml... Träffar 0
Joakim Ambrosson Vandring Sthlm med omnejd! Träffar 3
vkll Vandring Göteborgstrakten 17 maj Träffar 7
Polarnatt Vandring i det natursköna Dalarna Träffar 7
vkll Vandring Göteborgstraken Träffar 19
Tvmma Vandring i december. Träffar 9
casimir Vandring Sörmlandsleden lördag 30:e Träffar 0
martinanderssson Vandring göteborg? Träffar 5
Joakim Ambrosson Stockholm - multisport, paddling, vandring, cykling mm Träffar 2
rockempire Paddling, Vandring.... Träffar 0

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...