Vandring nepal

hej. jag ar en aventyrslysten tjej som har en drom om att vandra i nepal. men problemet ar att jag har ingen att dela upplevelsen med, ingen av mina vanner kan/vill folja med.
hade tankt mig nagon gang fram i mars april nar sasongen kommit igang.
nagon som ar sugen att hanga pa??

Linnea

Hejsan
Det låter jättekul, har funderat på det jag med men inte gjort några större planer ikring det.
Vilken/vilka leder hade du tänk göra? samt hur länge hade du tänkt vara borta?

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Nepal treek

Hej!
Vill tipsa dig om Läs och res som har vandring i Nepal. Har själv bokat in mig på en resa i oktober, Great Himalayan trail. Om du tycker det verkar intressant så kolla in deras hemsida.
Vi kanske ses!
Ann

Kul!

Har också en dröm om just vandring i Nepal. Kan dock inte i vår. =(
Hoppas du hittar nån bra tur samt ressällskap och uppdatera gärna om du hittar nån spännande tur!

Kom precis hem därifrån efter tre härliga vandringsmånader. Tjacka boken "Trekking in the Nepal Himalaya" från Lonley Planet. Den och en väl tilltagen bunt nepalesiska rupier är allt Du behöver...

Lite sent svar kanske men jag ska troligen åka till Nepal och vandra Langtang med Ganja Pass i April. Du får gärna höra av dig om du är intresserad, om du inte redan varit iväg så lovar jag dig att du kommer inte att ångra dig.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips