Vandring i Kirgizistan.

Har börjat att planera för en vandring i Kirgizistan.
Någon som har varit där och kan ge lite tipps om bra
böcker att läsa innan.

Jo, jag har...

...vandrat i Kirgizistan. Fantastiskt vackert! Otrolig natur! Letade inför min resa men fann ingen bra litteratur. Åkte sedan arrangerad resa vilket funkade riktigt bra. Kan nog skrapa fram lite kontaktinfo till kirgizer och ryssar som du kan maila för att få mer info.

/Nettan

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Kirgizistan

En vandring i Kirgizistan finns med på listan över resor/aktiviteter jag vill få gjort, men har inte planerat nåt konkret ännu. Återkom gärna med dina egna planer mm, skulle vara roligt med tips!
När åker du?

rob77; sa:
Har börjat att planera för en vandring i Kirgizistan.
Någon som har varit där och kan ge lite tipps om bra
böcker att läsa innan.

behöver man kunna ryska eller något motsvarande på en vandring där? eller är det möjligt att genomföra genom att prata med händer och fötter

Tror inte man behöver kunna ryska, ska åka med en arrangerad resa. fast man får väl plugga in lite användbara ord.

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
vandring

Jo, jag ska åka en arrangerad resa med Världen resor. Hittade en bra sida på nätet som säljer bäcker, kartor, filmer m.m http://www.cordee.co.uk funkar bra att beställa från nätet. Men har du mer info och kontaktpersoner så vore det snällt.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.